Tuesday, February 8, 2011

Ohhoooiii!!! Aley Di Tag Ho Ho HO Holic!!!~~

Holic Tag Aley (*.*)

( ayat aku tungang langgang (*.*) (-_-)
Hah !!! NI ayat Copy sikit jew.. Sorry Holic hahah!~~~

Aley tengah boring, but last few days Cik Holic Dak Tembam nie TAg aley laaa..
hahaha,

''once u have been tagged,you are supposed to write a note with 25 random thing,fact,habits,or goal about you at the end, chose people to be tagged you have to tag the person who tagged.if i tag you, it's because i want to know more about you, your cooperation is highly appreciated''


So, bile org dah tag kite, bermakne, orang tu ingat kat kite, so, mesti Holic rindu aley kan??? haha!
Mesti appreciate tau, ni haaa pasal Aley Aleza ...

1 ~ Firstly, perkara yang paling penting yang korang kene tau, Aku tersangat suke pakai LOSYEN NIVEA dari Form 1 sampai la skang xpernah miss satu pump pown even sehari...boleh dikatekan setiap 20 minit selagi botol losyen tu ade depan mate aku..mmg siap la losyen tu aku kerja kan..hahahha

2 ~ Tp, pakai losyen pon, tangan aku tetap x lembut2 gak..wink*

3 ~ Ramai kawan2 aku panggil aku (ALEY) , tp itu bukan name aku yg sebenar..hahahha~

4 ~ KAdang-kadang, member2 aku pon xtau name sebenar aku..yeahh misterinyeee aku nie..hah! (tangan dibahu, sambil mate pandang keatas)~~

5 ~ Name kat FAcebook Aku lak, bukan aley..tp E'va Boneca..Sbb ape? ade la rahsianyeee...

6 ~ Aku suke 'ARCHITECTURE' that why la ambek course architecture..doakan aku jadi Arkitek eak.Even suke Architecture pown, tp aku malas gak nk wat keje,xtau psl ape...adhhooiii..

7 ~ Aku suke bersukan, even now badan dah naek pon aku tetap aktive lari sane sini, dalam umah pon aku lari gak terlompat2, xtau dok diam..hahah..pdn mke dak umah aku...

8 ~ Kalo aku pegi kelas memang selekeh nak mampos..hahaha baru la architecture nmpak muke konon2 tak cukup tido padahal terlebih membuta...

9 ~ Ok, most important is, kalo org baik dgn aku, aku akan baik dgn die..tp kalo korang kerek dgn aku, huh!!! sorry la kalo aku pon kerek dgn korang blk..muahahha!!!!
10 ~ Aku ni buta fesyen, tu jew and now i'm looking for my Identity..hurmmm.. ( ' _ ' )

11 ~ Aku suke berlakon,hahaha, xtau pasaipa..bukan berlakon depan org untuk tunjuk kebaikkan, tp klo ade event ape2,aku akan try...bukan nk jadi artis atau nk popular,, It is just kind of Hobby dan Minat jew...huhu

12 ~ Kadang2, aku suke dok sorang,means pergi mane2 or shopping kew sorang2, teetttt!!! it's doesn't mean aku tak ade kawan, tp sometimes we have to be alone for our own reason, Independent ok!!!...

13 ~ Aku suke tgk tempat yang menenangkan...tgk Sunrise and sunset...SWeet kan kan kan??? kalo aku tgh mcm tu ,maknenye hati aku tgh mencari ketenangan atau pon tgh carik idea~~~

14 ~ Aku nak masa depan aku cerah, sbb aku anak sulung dan terase tanggungjawab tu besar...hurmm :(...so kene ade keje tetap dan ade angan2 nak sambung blaja setinggi yang boleh..SERIUS ok!!!...

15 ~ Sampai tahap ni, aku dah xtau nak tulis ape dah..hahaha HOLIC oiiii tolong laaaa!!!! hahhhaah...

16 ~ Kalo dulu aku suke warne hitam, member2 and family aku pon bising btol laa aku suke warne nie, tp now aku dah mule cari baju warna2..hahhaa..

17 ~ Aku dah berjaya kurangkan berat badan tp badan still nmpak gemuk!!!!..now tgh nk kurang kan lg pastu nk mantain!!!!

19 ~ Dulu kat sekolah aku aktive nak mampos, Aku pengawas, olahraga full acara, hoki, kadet polis, merentas desa, PRS, Silat Cekak Malaysia, and ape lagi tah, aku lupe...aktif sangat thats why skang dah stop sukan badan aku naik...hui hui hui..

20 ~ AKu now Tgh blaja gitar..tp still xpandai2..ambek mase kot!!!!

21 ~ Aku dah mule suke maxi dress panjang or pendek..hahha

22 ~ Bile aku lalu mane2 tempat pon, aku akan pandang semue bangunan..mne tau dpt idea kew nnt...

23 ~ AKu ni, kalo tengah serius wat keje,, mmg Gile punye teruk aku wat keje, tp bile time malas, mmg teruk punye malas....
  
24 ~ Aku sayang sangat kat Family aku.... <3
25 ~ Lastly,  aku tak tau nak ckp ape... hurmmm....



Addhoooiiiii

Dah habis rupenye..aku dah sampai xtau nak taip a aley bende2 nie..huhuhu...mekasih kat Holic tag aley..
Hey aku rase nak tag orang pulak lah...Bile I tag, It doesn't mean I wanna disturbing u guys..but it means I wanna know more about u guys!!!!

Ni mereka-mereka yang diTag : 








No comments:

Post a Comment